GLAD PÅSK!

Ville bara önska GLAD PÅSK till er alla som läser här hos mig. :) Vi ska strax äta frukost och sen ska ungarna (har 5 st ungar här just nu) få leta påskägg. :) Jag har bägge mina ungar, A har bägge sina ungar här och så är jag barnvakt åt min syrras unge Nikita. :)

Igår målade vi lite påskbilder och så målade vi ägg som ska mumsas på idag, tog såklart lite bilder men de får ni se senare. Jag har med fått ett färgglatt påskägg, ett riktigt färgsprak men det kommer dröja ett par dagar innan det är hemma här men när det har kommit hem så ska jag allt visa er. ;)


Än en gång GLAD PÅSK till er alla!




Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo
2011-04-23 @ 08:59:52
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Glad påsk alla glada små kycklingar (:


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback