Shopping och mumsat på massa gott!

Bajs! Converseskorna fanns inte i Liams storlek, så typiskt. :( Men men skam den som ger sig, jag får helt enkelt leta vidare. :) Hittade nya badshorts, kallingar och keps till Liam eller ja Liam valde och mamma betala och Robin hittade en par solbrillor och en t-shirt.

Blev korv med bröd på stan, glass och senare en varsin Slush som förövrigt smakade skit, de var tokstarka i smaken. :( Jag hatar verkligen när saker inte smakar bra när man förväntar sig det. Nåja nu vet vi det till nästa gång.

Nu kom A precis hit så jag ska vara trevlig och sen blir det mat med är det tänkt, är toksugen på mer korv med bröd hehe men hmm.. kanske blir lite tjatigt med mer korv. ;)

Kommentarer
Postat av: Mary
2011-04-29 @ 20:30:16
URL: http://justinlife.bloggplatsen.se

Tror Skohuset hade dem i barnstorlek.

Postat av: Anonym
2011-04-29 @ 20:55:05
URL: http://natalies.se

söt sida :D

Postat av: Marielle
2011-04-30 @ 12:21:19
URL: http://mariellejensen.se/blogg

Hej! Tänkte bara meddela att jag börjar med din bloggdesign nu i helgen. Adda mig på msn på [email protected] så kan vi diskutera resultat där osv.

-M


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback