61 mil och massa timmar senare..

..var vi äntligen hemma igen efter våran tur till Gränna i måndags fast vi gjorde andra impuls saker på vägen som gjorde att timmarna gick. Vi var då som sagt på polkagriskokeriet och tittade lite på hur man gjorde polkagrisar, vi var nere i hamnen vid Visingsö (heter stället så?) och där käkade vi mat och så satt vi en stund i hamnen och tittade, pratade och käkade glass.

Åkte vidare till Vetlanda och tog en fika m.m., på vägen hem åkte vi genom Vimmerby för att kolla in Astrid Lindgrens värld, ja vi besökte inte stället utan jag ville bara se var det låg då jag aldrig har varit där. :) Sen for vi vidare genom Västervik då jag hört att det ska vara fint där, dock missade jag Västervik eftersom jag visst råka somna. ;)

Mitt i allt åkande och mitt i ingenstans (bara grönska överallt) blir Liam akut bajsnödig så vi stannar mitt i ingenstans för att låta han bajsa, men nejdå det går inte försej för "man kan ju inte bajsa i trädgården!" enligt Liam. Han vägrade bajsa fast han var akut bajsnödig och hade ont. Gick inte att få honom att tycka det var ok att bajsa ute om det är akut och ingen toalett finns i närheten. Stackars lilla hjärtat! ♥ Som tur hittade vi ett värdshus senare med toalett så att lillfisen kunde göra sina behov. Kan ju lätt säga att hädanefter blir det att ta med potta, toapapper och våtservetter vid längre turer med bilen. ;)

Jaja Gränna skulle vi till och dit kom vi och hade med oss massa godis hem med såklart. :) Slänger med några bilder, en på Liam påväg till Gränna där han har sina nya solbrillor han valt helt själv (jag försökte få honom att ta ett par svarta men ja han tokvägra, han bara skulle ha de lila.) och sen två bilder från Polkagrisstället. ;)


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback