Små söta tofflor

Jag hittade in till Toffelhjälten.se och blev helt förälskade i deras tofflor, de är riktigt söta! Jag har faktist fått hem paket till Liam idag med några tofflor från Toffelhjälten.se som jag tänkt prova på Liam. Jag berättar självklart senare för er vad jag och Liam tyckte om tofflorna. :)

Detta är några av våra favoriter, vilka är dina favoriter??




Produktbild: Flygande Tefat Innetofflor

Produktbild: Kattprinsessan Innetofflor

Produktbild: Lejon Innetofflor

Produktbild: Stardom Innetofflor

Produktbild: Apan Innetofflor (Brun)


Kommentarer
Postat av: Anonym
2010-09-22 @ 21:04:21

Naaaw de rosa med kissekatten var söta!

Postat av: Annika - tre barn i huset och ett på väg!
2010-09-23 @ 14:53:22
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Jag ÄLSKAR verkligen deras tofflor! :-)

Rasmus har fyra par, och använder tofflorna varje dag. Har de med blåa stjärnor bland annat, och de är riktigt välanvända nu ;)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback