Sjuk och kalastime!

Jahopp.. då var man sjuk då.. :( Var iväg och skulle jobba men inte då, blev hemskickad direkt när jag cyklat den förbannat lååååånga vägen till jobbet. Men ja jag får skylla mig själv, åka och jobba med feber, ond hals och huvudvärk kanske inte är så smart? Åkte hem och sov fram till 15:00 efter det hämta jag Liam och åkte och handlade en blomma och lite god lyxchoklad, mammas gubbe fyller ju tydligen år idag med.

Nu är det dags att fixa lite mat, sen blir det en dusch för att sen gå över till mamma och lämna presenterna. Kanske orkar klämma i mig en bit tårta med. ;) Efter det blir det nog sängen igen, känner mig ganska matt efter cykelturen.

Väd händer hos er idag?

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback