Lägenhetesletandet fortsätter..

Godmorgon! Jag är hemma och är sjuk.. :( Fick ett samtal nyss och jag säger bara GAHHHH! Den supermysiga lägenheten med tillhörande trädgård som jag tittade på förra veckan är min om jag vill men den ligger tokförlångt bort för att Robin ska få cykla/gå själv till skolan. Likadant med den nybyggda lägenheten som jag visade bilder på, kommer ni ihåg? den snyggingen hade också kunnat varit min men den var ju förliten istället. Så jävla typiskt!

Men men lägenhetesletandet fortsätter..

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback