J*vla skit!

Neeej! Har fått tandvärk, j*vla skit! Vill inte gå till tandläkaren, hatar tandläkare. :( Eller nej förlåt menar inte att jag hatar själva tandläkaren som utför tandjobbet utan att jag måste få tandjobbet gjort, det är obehagligt och gör ont (ibland) och min privata tandläkare som jag var nöjd med och som var jättebra har flyttat från stan och börjat jobba någon annanstans. :(

Jag har ont i örat med så kan ju alltid hoppas på att tandvärken har något med örat att göra, ja alltså att jag håller på att bli sjuk för då brukar jag även få ont i munnen/tänderna. Då slipper jag ju gå just till tandläkaren. ;)

Nu duscha, sen jobba! Hejs svejs på ett tag. =)

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback