förlängning..

Min blogg (och tydligen andras bloggar med) var ju knasig igår så jag tänker låta tävlingen i samarbete med Dunderbutiken.se pågå idag med. Tävlingen avslutas alltså inatt kl: 00:00. :) Tävlar gör ni i DETTA inlägg.


                                         



*****


Sen vill jag även tillägga att alla kommentarer som ni skrivit, ja kommentarer (tex de från ullaredsinlägget, de från tavelinlägget m.m.) som inte har med tävlingen att göra kommer jag svara på senare idag och i helgen. Jag ignorerar inte de utan har bara inte haft tid och ork, det är lite grejor som händer just nu i mitt liv tyvärr. :(


Kommentarer
Postat av: Egomamma.se
2010-09-03 @ 08:45:02
URL: http://egomamma.se

Du behöver inte godkänna kommentaren, men jag tänkte bara höra vad exakt som hänt egentligen, är det slut med Nicklas eller hur är det?

Jag inser att jag inte har "rätt att veta" men jag blev ledsen för din skull när du ändrade statusen på FB.. och känner att det är bättre att fråga rakt ut än att spekulera. Min gissning är att det hände något på kryssningen, som ni sedan blivit rejält osams över och bara inte kan släppa. Jag vet inte, men det är en känsla jag har..

Även jag godkänner ju mina kommentarer på bloggen så antingen kan du svara där eller inboxa på FB om du vill o orkar svara.

Sköt om dig. Kram.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback