Elmia Garden mässa

Känner mig bättre idag iallafall just nu, tror nästan att det blir att jobba imorgon. :) Eller om man ska vara hemma och vila upp sig ordentligt över helgen så att jag sen orkar med Elmia garden mässan den 6 oktober för den vill jag verkligen inte missa. Det ska bli sjukt kul att få åka på den stora mässan, någon annan som ska dit..?

Eller det kanske inte är så intressant för er som läser min blogg..? Det är iallafall massa växter, belysning, beskärningsgrejor, brukskonst, ekologisk odling, floristtillbehör, fontäner, skulpturer, krukor, korgar, ljus, presentartiklar m.m. m.m. Jag tror nog att vissa saker även kan gillas att ses av de som inte är trädgårdsintresserade, jag ser hur som haver fram emot mässan. =)




Kommentarer
Postat av: Malin
2010-09-30 @ 11:36:46
URL: http://www.designofluna.blogspot.com

Det är roligt med mässor!

Jag har sänkt alla ordinarie priser på Lunafigurerna nu.

Kram Malin

Postat av: Annika - tre barn i huset och ett på väg
2010-09-30 @ 17:50:00
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Hmm, Elmia... min hemstad...

Kanske skulle ta mig en funderare ;)



Vad gäller fatet så kommer det från IKEA fick jag veta :) Conny köpte det innan han träffa mig... för att använda som: PIZZATALLRIK! :O

Haha, karlar...!



Kram


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback