Babbel babbel!

Fyfan så trött jag är, jag är riktigt trött! Jag vaknade nyss. Igår blev det lite shopping, kalas och klädparty.. nya vinterstövlar till Robin, nu behövs det bara hittas ett par nya fina kängor till min Robin med (och mig som jag kan jobba i). Själv hittade jag ett par skitsnygga stövlar som jag är väldigt sugen på, köpte de dock inte men funderar på det. ;)

Dessa såg jag och blev förälskad i.





Efter shoppingen blev det kalas hos min storebror Micke, han blev 35 år gammal, GRATTIS till honom. :-) Bjöds på en kanongod tårta och annat gott, trevligt att komma iväg hemifrån en sväng. Kvällen avslutades med ett klädparty hos en ny bekantskap, ytterst trevligt! Blev faktigst lite nya plagg, klänningar, tunikor och tröjor till mig. :) Jag har ju klickat en hem tröja till Liam med som jag tänkte visa er, så snygg! Men det blir i ett eget inlägg senare idag. :)

Nu ska jag strax göra mig iordning för att åka hem till min pappa och hans tant, efter det så blir det nog hem och packa lite, rensa lite, det kan behövas för tiden går snabbt. ;)

Hej på ett tag!

Kommentarer
Postat av: Anonym
2010-10-31 @ 17:30:05

snygga skor :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback