Måndag och solen skiner! Babbel babbel!

Idag är jag med hemma från jobbet trots att örat är lite bättre, det kliar dock som sjutton men jag antar att det läker. Imorgon blir det en tur till Nyköpingslassarettet med örat för att se om det läker som det ska. Känns inte onödigt att åka till Nyköping, inte alls.. bara massor. Fast de har ju Indiska där iofs.. kanske inte så onödigt ändå..? Det var väldigt länge sen jag var inne på Indiska, man kanske skulle ta en sväng dit efter sjukhusbesöket? :)

Annars då.. helgen har väl varit sådär.. jag råkade skriva ett inlägg här i bloggen som blev liite för privat tror jag. Men men sånt som kan hända även den bäste. ;) Utöver det så var helgen okej, jag packade lite och käkade en smarrig Filé Oskar i lördags och ja det var de största händelserna denna helg hahaha ;)

Idag är det att lämna in kontrakt på nya lägenheten, ner till AF en snabbis som gäller, jag funderar även på att baka något tror jag.. men vad? jag är jättesugen på choklad..

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback