Toalettbesök..

Jag har fortfarande inte tagit tag i Liams potteri eller toalettbesök men vet ni vad? Han vaknar torr (väldigt sällan han vaknar med kiss i blöjan) och nästan det första han gör på morgonen är att säga att han är kissnödig och går därfter till toaletten och kissar. :)

Likadant på dagarna eller ja väldigt ofta iallafall att han säger att han är kissnödig och går sen på toaletten. Så frågan är om man ska orka ta tag i detta nu och börja köra utan blöja eller om man ska vara lat och vänta ett tag till?


Kommentarer
Postat av: sophie, nowalies mamma
2010-10-13 @ 10:58:03
URL: http://sophiehs.blogg.se/

hej! vill du gå på dansfeber-finalen på lördag? var med och tävla om 2st biljetter på min blogg!

Postat av: Anonym
2010-10-13 @ 19:54:54

Ta tag i det! Blir ju billigare om inte annat. :)

Postat av: sara - mamma till wilda
2010-10-13 @ 21:48:18
URL: http://saratilling.devote.se

Va skönt at han fixar det själv. Det verkar ju som att du inte behöver göra så mycket =)

Postat av: Linda S.
2010-10-14 @ 11:04:27

Ta tag i det nu om något, han visar själv att han vill och är mogen. Risken finns ju att om du väntar så blir det svårt och han inte alls känner sig redo sen.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback