Slita bort trummhinnan, går det?

Igårkväll var det ännu värre med örat, så sjukt ont att jag bara ville slita bort trumhinnan. Jag grät och ajjade en hel del och just då kändes det nästan som att slita bort trumhinnan skulle hjälpa mig att få bort det onda, visst jag skulle få ont då med men en helt annan smärta (tror jag det blir), en smärta som ändå är okej att uppleva.

Så typiskt att jag ska ha så förbannat ont i örat för nu blir det inget Jönköping för mig idag, jag som så gärna ville gå på mässan. :( Och inte blir det någon UNDERBARABARN mässa heller för mig.. :( Nee istället för mässan idag så ska jag ta tag i lägenheten, jag har visst låtit min kära lägenhet förfalla på sistonde, speciellt nu när jag har varit sjuk.


Dagens veckans att göra:

Tvätta (en maskin är redan igång)
Plocka ur diskmaskin
Plocka i diskmaskin

Tvätta av spisen (potatisvattnet kokade över igår)
Dammsuga
Skura golv
Plocka iordning skorna i hallen
Vika in tvätt
Hänga tvätt när tvätten är klar
Rensa på matsalsbordet
Städa Liams rum
Rensa Liams garderob igen
Ringa om lägenheten jag tittade på igår
Beställa från Hikmet.se


Förövrigt.. är det bara för mig Facebook inte funkar..?



Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback