Sjukt cool lampa! Måste ha!!!

Tjolahopp på er! Måste ju bara visa er en "måste ha" grej om jag får lägenheten jag var och tittade på igår. Tjejen som bodde där nu hade en sån här taklampa och helt ärligt det var sjukt snyggt! Den passade perfekt i det vardagsrummet. :) Den skrevs genast upp på listan av saker jag vill ha, den finns att köpa på IKEA för 799:-, och den är så mycket snyggare att se IRL än såhär på bild och givetvis kopplas den till en dimmer. Sjukt mysigt!

Kanske leta efter en begagnad? Någon av er som har en till salu? :-)

IKEA PS MASKROS Taklampa  Diameter: 80 cm Sladdlängd: 180 cm


Kommentarer
Postat av: Sanna
2010-10-07 @ 00:06:58
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

SV: Visst var det jag som vann Didriksson overallen ifrån minbebis.com, så tack så hemsk mycket



Kram Sanna

Postat av: Sara
2010-10-07 @ 15:29:41
URL: http://.

Jag tycker med den är jättetuff. :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback