RENSA FÖR LIVET 2010

RENSA FÖR LIVET 2010 – en kampanj för familjen och planeten. Martin Stenmarck, ”Idol-Andreas”, Carina Berg och Pernilla Wahlgren är några av de kändisar som medverkar i årets Rensa för Livet-kampanj på Loppi.se. Förra året gick kampanjen av stapeln för första gången. Och Loppi.se hoppas på lika stort gensvar i år.

”Med Rensa för Livet-kampanjen hoppas Loppi.se inspirera flera att rensa bland prylar man inte använder, göra en insats för miljön och inte minst stödja World Childhood Foundation som arbetar för barnsrätt att vara barn”.

Jag själv brukar rensa och ge vidare till syskonbarnen när mina egna barn växt ur kläder, slutat att leka med vissa leksaker, sälja på tradera gör jag med ibland och likaså så köper jag från tradera/blocket, Lämna kläder i Uff-lådor har vi med gjort och nu så står några påsar med bebiskläder här hemma som ska vidare till några av mina vänner som väntar smått. :)



Jag gillar Loppi.se


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback