Onsdag!

Dags att jobba, trött som sjutton bara.. men så är det väl ibland. ;) Måste hämta min cykel som står hos min mamma, glömde att hämta den igår och påväg till kära jobbet ska jag lämna lite pengar till tjejen som hade ljuspartyt (var ju på ett ljusparty för ett tag sen) för visst hittade jag allt lite ljus som jag ville ha. ;) Luktar så gott!!

I helgen ska jag dra en vinnare från senaste tävlingen, den om en Uglydoll, Pointy Max. Så håll utkick om just du vann. :-)

Nu fixa mig lite innan jag måste åka!

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback