Lördag och det händer saker!

Tvätta tvätta och tvätta lite till ska väl göras idag sen blir det nog en sväng till barnens mormor, se om hon kanske vill följa med till lekparken med Liam. Jag känner mig extremt uttråkad och rastlös, gjort i flera dagar nu.

Jag vill flytta till nya lägenheten nu, gärna igår.. jag vill fixa iordningen den, åka till IKEA och shoppa lite nytt till lägenheten vet exakt vad jag ska ha, kommer bli så snyggt! Men aslänge kvar tills ja ska flytta jue.. :(

Tur att det händer saker innan det som jag kan se fram emot.. nästa helg ska vi ut me jobbet, jag är även bjuden på ett klädbytarparty, Liams 3-årsdag närmar sig med och ja fler saker men just dessa tre saker ligger närmast i tiden. :) Liams pappas alla saker ska även flyttas till hans nya lägenhet om 2 veckor. Men just nu är det tvätten som gäller för mig. ;)

Vad ska ni göra för skoj idag, lördag jue! :-)

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback