"Klick klick"

Jag klickade hem en tröja till Liam, en såndär "måste ha" tröja ni vet..? En tröja från Gangstar blev det, så sjukt snygg! Tröjan hittade jag hos Brabarnkläderbutiken.se, de har ju jättefina barnkläder (och fina bebiskläder) där, märken som Gangstar, Name it, DUNS, NowaLi m.m.

Jag är liiite sugen på att klicka hem en tröja från Name it med Kalle Anka där det är en bild på Kalle Anka som en liten jävul + texten "Im a little devil", Liam gillar ju Musse Pigg, Kalle Anka och gänget och denna var häftig. :)

Finns ju lite barnkläder REA jag skulle vilja klicka hem med.. men det får nog allt vänta tills efter jul tror jag eller hmm.. Liam och Robin kanske behöver mer kläder..? Fanns ju lite från Gangstar på rean som kanske skulle bli fint på Liam. Nåja tills nästa hemklickning sker får ni se min gobit i det senaste hemklickade. ;)



Kommentarer
Postat av: Sara
2010-10-25 @ 18:20:24
URL: http://.

Skitsnygg!!!!!

Postat av: Mette
2010-12-04 @ 21:27:12
URL: http://tidtilleg.dk/liandlo-c-301_306.html

Prøv at tjeke dette fede svenske tøjmærke ud, jeg er vild med det.



:-) Mette




- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback