Jag ser det snöar, jag ser det snöööar det var väl roligt hurra!

Årets första snö, ja som ligger kvar och syns har kommit, snöblandat med regn har det varit tidigare. Det känns liiiite tidigt med snö, det är ju bara oktober, men är det verkligen det, tidigt alltså? om man tänker tillbaka några (ganska många) år?

Mysigt med snö! Sålänge det inte bara är blask dvs. :) Jag måste köpa vinterskor (hade behövt göras igår redan hehe) till äldsta grabben och mig själv. Var sjutton kan man hitta snygga/tuffa vinterskor till en 11 åring? och så behöver jag själv ett par vinterskor som jag kan ha på jobbet, billiga då det ska arbetas i de. Var hittar man billiga vinterskor för vuxna tro..?

Nu blir det frukost och sen ska vi ge oss ut i snön. :)



Kommentarer
Postat av: Maja
2010-10-22 @ 08:29:15
URL: http://ajamdurenle.bloggspace.se

Det är inte för tidigt med snö, och ni har fått mycket mer än det lilla som kom här, knappt 1 cm. Här märks det knappt, är lite avis på nkpg o finspång där snön lagt sig.

Postat av: caroline
2010-10-22 @ 15:28:26
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/

Jag köpte Adidas gore tex kängor till min 8 åring (stl 36!) Dom var klart godkända :) Halva hans klass har såna så det verkar vara poppis här i alla fall.. Billiga till dej borde finnas på skopunkten?


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback