GAH! Den jobbiga ungen!

Det är lite lustigt att "folk" tror att man flyr från sitt barn för att han är jobbig. Ja han (Liam) är ju verkligen jättejobbig när han sitter tyst i soffan och tittar på Turtles? Men ja Liam är väldigt krävande väldigt ofta men inte fan idag och då vid Turtlestittandet? Att jag gick för att jag var irriterad på "någon" hade ju såklart inget med saken att göra, nej nej absolut inte. Att jag sa nej till att låta lillgrabben följa med mig gjorde jag enbart för att fly från honom, den jobbiga ungen som satt tyst och helt inne i Turtlesfilmen. Jaja så vart det ju såklart! Vad dumt av mig att jag sa att det var pga något helt annat? För det går ju inte att tycka och känna något själv utan det är ju såklart som "någon" säger?

Ja förlåt det var ju absolut inte för att jag var trött på att bli körd med, gör det och nu, ta med honom om du går nu! Nej nej det var ju enbart för att ungen var sååå jobbig som jag lämnade honom hemma. Gud jag känner mig så jävla trög nu att jag inte själv insåg varför jag lämnade den "jobbiga" ungen hemma.


GAH!

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback