Dagens "halva" outfit!

En halv outfit.. Skulle ta kort på Liams "outfit idag" men glömde helt bort att ta på lager två av kläderna innan jag fotade, tänkte inte ens på det när jag förminskade bilden, snacka om att jag är trött i huvudet. Nåja det får duga för nu hinner jag inte ta en ny bild. Dagens halva outfit består av kläder från Polarn o. Pyret, sen åker det på ett par jeans och en tröja från Nova Star.




T-shirt: Polarn o. Pyret
Långkallsingar: Polarn o. Pyret
Strumpor: Polarn o. Pyret


Kommentarer
Postat av: ann
2010-10-14 @ 06:26:13

myskläder söta prickiga strumpor :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback