Så himla glad just nu! och lite annat..

YES YES YES!! Äntligen en hel dator igen och alla bilderna gick att rädda! Hade fan börjat gråta om bilderna gått förlorade. Verkligen jätteskönt att bilderna gick att rädda. *Så glad* Så nu har man både internet och dator igen. :) Tur man har kunniga vänner och bekanta, i detta fall blev det Liams pappa eftersom min kompis inte hann att hjälpa mig nu i helgen som var. ;)

På detta så ringde Robins riktiga pappa med, vet inte när Robin pratade sist med honom men det var trevligt att han ringde, Robin blev glad och jag tror Robin behöver honom lite extra just nu då han har det lite jobbigt just förtillfället. Pappan skulle ringa nästa vecka igen så ja vi får se om han gör det, jag hoppas på det iallafall. ;)

Annars då..? Jag jobbar som vanligt uppe på Vårljungens Garden Center och idag har jag stått ute i kylan och hängt upp juldekorationer. ;) Kalas för Liam planeras och imorgon ska vi ner och beställa tårtor till kalaset, de sista presenterna ska slås in med. :) Jag och min mamma har packat, städat och rensat i min lägenhet i helgen så nu är den finfin igen, lite tom men fin och det duger helt klart att bo i den. :)

bara 4 dagar kvar tills Liam kommer hem hit! Toksaknar honom massor, har kramat och pussat lite på honom idag dock och imorgon kommer han och hans pappa hem hit en sväng så då kan jag kramas lite mer med Liam. :)

Nu fixa lite innan det är dags för sängen!

Kommentarer
Postat av: Madde
2010-11-09 @ 13:05:18
URL: http://www.saramadeleine.se

Låter inte kul de där med datorn men SKÖNT att de gick att rädda bilderna. Skulle gråtit blod om jag själv förlorat mina.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback