Helgen..

Det har varit fullt upp i helgen, fredagen tillbringades hemma hos Liams pappa, vi käkade tacos, slog in paket och kollade film och så godis till det såklart, Trollkarlens lärling eller vad filmen hette såg vi och fyfan så jävla dålig den var! Lördagen var det dags för kalas nummer två för Liam, massa paket, kakor och tårta. Senare på kvällen följde jag med hem till några vänner och käkade, spelade kort, käka godis och kollade film, jag var nog inte hemma förrens runt 00:30 och det var trevligt att umgås lite med de istället för att sitta hemma helt själv. :) Söndagen tillbringades hos samma personer som lördagen och idag käkade jag tacos hos de, tacos två gånger på en helg, ja vad säger man. ;)

Helt klart en trevlig helg. :)


***

Såg att folk undrat om uglydolltävlingen och förlåt! Jag har totalt glömt bort att dra en vinnare, jag ska göra det såfort jag får tid till det. :)

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback