Tjabba tjena hallå!

Halloj! Har massor att säga men ingen ork känns det som, trist. :( På måndag börjar min nya praktik som kommer äga rum i en blombutik/handel, ser fram emot det sjukt mycket iallafall. :) Ja hmm.. annars då..? satt på stan och fikade idag med min mamma och en gammal bekant, pratade massa blaj osv. ;) Hahaha nee jag har fasiken absolut inget vettigt att säga just nu. ;) Jag tar och börjar med maten istället, det blir tacos här hos oss idag. Vad blir det hos er?

Fresten.. fick skoj post idag. ;)


Kommentarer
Postat av: M i z c a - RÖSTA PÅ DIN FAVORITBILD!
2010-05-26 @ 16:59:32
URL: http://rodeback.blogg.se/

Hade gärna ätit lite tacos idag, men här blir det pyttipanna =)

Postat av: ann
2010-05-26 @ 20:09:05

potatis och korvgryta blir det här hörru :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback