T-shirts säljes

6 par tröjor i olika storlekar, Jättesnygga begagnade tröjor, funkar helt klart till fler barn. :) Kläderna är inte strukna eller tillrättalagda ordentligt så ni får ta bilderna som de är. Tröjorna kommer från Pop, Lindex, kappahl och Plastisock. Frakt ingår inte i priserna och priserna kan såklart disskuteras!

Tröja 1. kommer från Lindex och är i storlek 86, använd 3-4 gånger. Tröja 2. kommer från Lindex och är i storlek 86, använd 3-4 gånger. Tröja 3. är från Polarn o pyret och är i storlek 92 men liten i storleken, mer som 86 och använd 5-6 gånger, det finns även två jättesmå fläckar fram på tröjan, jag har inte testat att ta bort de med medel eller dylikt. Tröja 4. är från Lindex och den är i storlek 86, använd 2-3 gånger. Tröja 5. kommer från Plastisock och är i storlek 86/92, den är använd 1 gång. Tröja 6. Kommer ifrån Kappahl och är i storlek 86, använd 3-4 gånger.

PRISER:
Tröja 1. 30:- SÅLD
Tröja 2. 30:- SÅLD
Tröja 3. 45:-
Tröja 4. 30:-
Tröja 5. 90:-
Tröja 6. 30:-
Betalning sker till mitt konto hos Swedbank, frakten är efter postens portoavgift och jag tar inte ansvar för postens hantering. Är du intresserad? Lämna en kommentar i detta inlägg eller maila mig på [email protected].



Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback