Sötaste vattkannan jag sett!

Sötaste vattenkannan! Liam har fått en söt vattenkanna och både jag och han älskar den, så otroligt söt vattenkanna tycker jag. Den används när blommorna här hemma ska vattnas fast det förstod ni förmodligen och ja Liam gillar att vattna kan jag tala om. ;)

Liams söta vattenkanna är i lackerad plåt, himmelsblå med moln på som ni ser och den passar även perfekt när man vill leka i trädgården, vid stranden och ja var man vill den behöver ju inte bara användas till att hjälpa mig att vattna blommorna hemma. ;) Den verkar hållbar och tålig med vilket är perfekt här hemma. ME LIKE!

Jag funderar faktist på om den lilla söta kannan ska få flytta hem till Liams farmor, hon brukar ju ofta hålla på att plantera blommor och fixa i trädgården och Liam lär ju helt klart vilja hjälpa till när han är där. ;)

Ja så får det nog bli tror jag och så köper jag en ny (och den matchande hinken) såfort pengar finns som Liam kan ha hemma. :) Liam måste ju helt klart ha en lika fin hemma och självklart kommer de sakerna att handlas hos KIDO.SE eftersom hennes saker i webshopen är billigare än i andras webshopar, det gillar jag. ;) Kannan finns även i snygg röd inne hos KIDO.SE men med blommor på.

Tycker ni att vattenkannan är lika söt som jag tycker? :)




Duktiga Liam hjälper till att vattna!


Kommentarer
Postat av: Egomamma-en vanlig mamma med en ovanlig bakgrund
2010-05-05 @ 13:33:27
URL: http://egomamma.se

Jorå, den är gullig.. fast det är liiite mycket smörande om den tycker jag, haha. Men så är jag ju en spårhund när det gäller reklam.

What ever, gillar ni den är det huvudsaken. Själv håller jag på att stjälpa i mig en smoothie på en halvliter eller något sånt burp Vi har invigt vår stavmixer nämligen. Mer om det på min blogg..

Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar
2010-05-05 @ 14:58:02
URL: http://geshiia.blogg.se/

Egomamma Äsch vadå smörande? Den ÄR söt! och jag ville ju skriva vad jag tyckte. :)

Postat av: Tonismat.se
2010-05-05 @ 16:40:40
URL: http://tonismat.se

Jag har startat en community, om du har lust att kika på den vore jag super glad :D



http://barakaffe.nu/community

Postat av: ann
2010-05-05 @ 18:07:18

jag håller med hörru den är jättesöt :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback