Snyggt set.... SÅLD!

Snyggt set! Jättesnygga begagnade plagg, funkar helt klart till fler barn. :) Kläderna är inte strukna eller tillrättalagda ordentligt så ni får ta bilderna som de är. Kläderna kommer från Kapphal. Frakt ingår inte i priserna. Priser kan disskuteras!

Setet är använt 3-4 gånger och är i storlek 86. En liten fläck på tröjan, inte så jättesynlig dock och jag har inte försökt få bort den med medel.

Pris: 50:- för bägge delarna SÅLD

Betalning sker till mitt konto hos Swedbank, frakten är efter postens portoavgift och jag tar inte ansvar för postens hantering. Är du intresserad? Lämna en kommentar i detta inlägg eller maila mig på [email protected].



Kommentarer
Postat av: Tova
2010-05-20 @ 13:49:52
URL: http://trasslet.se

Åh, superfint ju!

Postat av: Filura
2010-05-21 @ 21:04:29
URL: http://www.mysfias.se

Jag vill ha det! Jag mååååste få köpa det där!! Sååå snyggt! Vill ha det till Elvira som precis har börjat med stl 86

Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar
2010-05-22 @ 07:26:32
URL: http://geshiia.blogg.se/

Filura setet är tyvärr redan tingat men ångrar personen sig så är det ditt. ;)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback