Shoppat lite!

Shoppat! Idag har jag shoppat upp sambons pengar, njaa inte alla pengarna men lite. ;) Dock bara saker som behövdes till Liam såklart, hoppas ingen börjar gråta tårar för de..? Ja att jag använde sambons pengar som han har jobbat ihop så jävla hårt medans jag går hemma och är bortskämd. Nee hehe skämt och sido. ;)

Det blev lite shorts till Liam eftersom han bara har ett par som var lagom till honom i år, blev ta 3bet2, två likadana shorts eftersom det bara fanns två sorter som jag gillade. Jeans passar ju till allt med så det blev ju perfekt. :)

Liams nya regnställ från Name it är det sämsta jag varit med om!!! han blev ju förfan blöt rakt igenom!!? Jag fattar inte varför det stod regnset på hemsidan där jag köpte det då det snarare är ett set som passar för att inte bli smutsig, dvs uteset men inte regnset. Jävla skitset! ;) Nåja det funkar som uteset för icke regniga dagar. ;) Hur som haver så blev det ett nytt idag, hade velat haft det gröna från PoP men var ju tvungen att ha regnkläder idag och inte om 1-2 veckor så jag fick snällt ta ett annat set. Blev även ett par regnstövlar från Tretorn då Liams andra var försmå. Jättesnygga! :-)

Jag hittade även en jättefin vår och sommarjacka till mig för 700:- den blev tyvärr inte så himla bra på bild så den struntar jag i att visa (ja om ingen jättegärna vill se bild? då kan jag såklart fota bara för att, det är bara att hojta till isåfall) Jag hittade den på Kappahl iallafall, den var ljusgrå, lite längre i modellen och i halsen var den hmm.. lite puffig? Jag trodde det var en luva först men det var det inte. Det bästa med den var att man såg smalare ut och det gillar vi. ;)




Kommentarer
Postat av: ann
2010-05-25 @ 18:29:26

oj vilket snyggt regnset hörru trist det med nameitsetet :( shorts går åt hörru :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback