Räknarhjälp till blogg!

Kodhjälp! Mizca ville veta var man skriver texten "Antal besökare" m.m. på sin räknare för att det ska synas på bloggen, försökte kommentera hos henne med min lille kod men det ville inte funka att skrivas som kommentar så jag tar det här i bloggen. Texten skriver du själv framför räknarkoden från Susnet.

Min kod:
Antal besökare:
<!-- START Susnet KOD som skriver ut TOTALT ANTAL BESÖKARE -->
<script type="text/javascript" src="http://susnet.se/susnetstat.js">
</script>
<script type="text/javascript">
susnet_counter_id = 69225;
susnet_security_code = '87348';
susnet_node=0;
getTotalUniqueVisitors();
</script>
<!-- SLUT Susnet KOD som skriver ut TOTALT ANTAL BESÖKARE -->


Hoppas det hjälpte lite, om inte så är det bara att hojta så försöker vi fixa det på annat sätt. :)

*Edit*

Jag är supertröööött, missade det sista i ditt inlägg hojta så kan jag hälpa dig att lägga in koden imorgon. ;) Nu natti!


Kommentarer
Postat av: M i z c a
2010-05-10 @ 08:13:38
URL: http://rodeback.blogg.se/

Tack för att du ville hjälpa ... men som sagt, det funkade inte riktigt..



När du får tid får du gärna lägga in den i bloggen om du vill. Lägg till mig på msn (om du har det förståss) så får du uppgifterna. [email protected]


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback