Parken Zoo, Bildbomb!

Bildbomb! Vi var ju på Parken Zoo igår och lite bilder togs såklart, så slänger upp lite bilder från gårdagen. Blev mest bilder på Liam då de äldsta grabbarna gick för sig och vi för oss typ. Var massor av människor som man kände som var där så det blev ju lite extra trevligt då man kunde stanna och småprata lite med folk. :)

Vi åt god mat ja enligt mig iallafall, spelade lite på lotterier, satt på gräset vid scenen och bara myste, tittade på djuren och så åkte vi karuseller. Liam var inte ett dugg rädd i år för att åka karuseller utan han tyckte det var superskoj, något som inte var skoj enligt Liam var ju dedär låånga sakerna som kallas köer. ;) Hahaha shit alltså, jobbigare unge får man leta efter, jag ville bara ge bort Liam när vi stod i köerna eller stoppa han i någons väska och bara gå. ;)

Nee det var bara vid köerna vid karusellerna som han faktigst var jobbig, annars var han faktist snäll som ett lamm tycker jag. ;) Glad och sprallig som ett barn ska vara och jag älskar att se hans leende när han får göra saker som han älskar. :) Visst är det underbart att få se de små gobitarna le av lycka? :-)



Bildbomb


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-05-23 @ 19:39:55
URL: http://beckahbitch.se

härliga bilder. gillar sista :-)

Postat av: Tilda
2010-05-23 @ 20:51:14
URL: http://tildalundstroom.blogg.se/

Fin blogg, jag bor i den staden :D

Postat av: Agnes
2010-05-23 @ 23:22:21
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com/

Vilka fina bilder, ni verkar ha haft en härlig gårdag! Diggar andra bilden förresten.. pet pet :)

Postat av: ann
2010-05-24 @ 19:21:04

underbara bilder hörru :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback