Morsdag!

Morsdag! Jag blev väckt med blommor och kaffe imorse, jättegulligt tycker jag. :) Blev såklart smörgåstårta senare på dagen, en perfekt morsdagstårta eller vad säger ni..? ;) Jag älskar smörgåstårta så för mig var det perfekt, en tårta som man inte så ofta äter heller konstigt nog, det är ju inte direkt en prinssestårta med massa grädde och socker.

Barnen, sambon och duktiga jag tog tag lite i lägenheten idag med, låg ju flera veckors tvätt på vardagsrumsbordet och tv rummet därnere har varit full med kartonger sen vi flyttade hit. Men nu ni så är all tvätt borta. Vi har iofs tvättat två nya tvättar idag så bordet kommer väl snart bli fullt igen med rentvätt. ;) Nu precis har vi avslutat morsdagfirandet med att åka och köpa glass. Glass är gott! Mumsilimus! :)

Jag ska försöka skriva klart en recension nu, sen blir det duschen för att avsluta kvällen med en film i sängen. Imorgon är det dags för första dagen med praktik i blomhandel, ser fram emot det som sjutton. :) Jag är bara rädd att mitt mående ska förstöra detta med praktiken, visst jag har medicin kvar som läkaren sa att jag skulle ta vid behov men vill ju helst inte göra det. Jag håller tummarna på att mitt mående blir bättre såfort jag lämnar hemmet, blir barnledig och kan slappna av lite mer, inte tänka på att ha koll på lillgrabben hela tiden.

Oj vad negativt inlägget blev nu, piffar upp det genom att säga: GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SÖTASTE TINA! Tina är då en underbar och älskad vän till mig. :)

Nehe.. dags att pilla lite recension nu, får passa på när Liam är upptagen med att äta godis och tittar på Små Einsteins. Nej Liam äter inte godis bara på lördagar. Jag försöker vara en perfekt mamma men ibland funkar det tydligen inte. ;)


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback