Lite blandat säljes

Lite olika plagg! Jättesnygga begagnade plagg, funkar helt klart till fler barn. :) Kläderna är inte strukna eller tillrättalagda ordentligt så ni får ta bilderna som de är. Kläderna kommer från Pop, Lindex, kappahl och 70-talet. ;) Frakt ingår inte i priserna. Priser kan disskuteras!

Randig bodysuiten är i storlek 86 och använd 2-3 gånger. Randigt linne är från 70-talet, lite halvcoolt tycker jag. ;) Tyvärr står det ingen storlek i men jag använde det på min grabb när han hade runt storlek 80/86 i kläder. Linne med grodor är i storlek 86 och använt 1-2 gånger. Strumpbyxa med landskap kommer från Polarn o. Pyret är i storlek 74/80, riktigt söta! ME LIKE! Randig strumpbyxa från Polarn o. pyret i storlek 62/68, använda 2 gånger.


PRISER:
Bodysuit 35:- SÅLD
Linne 20:- SÅLD
Linne 35:- SÅLD
Strumpbyxa: 80:- SÅLD
Strumpbyxa: 80:-
 

Betalning sker till mitt konto hos Swedbank, frakten är efter postens portoavgift och jag tar inte ansvar för postens hantering. Är du intresserad? Lämna en kommentar i detta inlägg eller maila mig på [email protected].




Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback