Leverfläckar

Vårdcentralen! Jag har precis ringt vårdcentralen och sitter nu och väntar på att de ska ringa upp. Robin, äldsta grabben har nämligen en hel hög med leverfläckar på halsen som växer och med tanke på att vi faktist har cancer i släkten så är det lika bra att kolla upp de. Det är såklart ingen fara men lika bra att kolla upp det ändå.

Jag borde igentligen ringa åt mig själv med men mer för att jag vill ta bort en som jag har pillat på, en som kliar, svullnar och blir väldigt öm ibland. Ibland börjar den blöda med men det är ju eftersom jag inte kan låta bli att klia och pilla. ;) Varför känns det alltid som att det inte är lika viktigt när det gäller en själv? Det blir ju aldrig av att man ringer för sig själv. ;)


Kommentarer
Postat av: ann
2010-05-27 @ 09:38:27

du måste be läkare titta på din med tycker jag hörru

Postat av: Sara
2010-05-27 @ 10:16:02
URL: http://.

Gudja du måste kolla upp både dina och din äldsta grabbs leverfläckar!!!!

Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-05-27 @ 10:59:46
URL: http://beckahbitch.se

Nä precis :-P jag har samma sak, växande fula märken som jag nog borde kolla upp men orka lixom :-)

Postat av: Nina
2010-05-29 @ 09:21:10

Barn kan inte få malignt melanom, det är en sjukdom som först kan uppträda efter puberteten

Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar
2010-05-29 @ 19:40:44
URL: http://geshiia.blogg.se/

Nina Oki, då kan jag pusta ut då.. eller? Grabben blir 11 år nu i juni.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback