Kärlekspraliner!

Kärlekspraliner! Smaka på det ordet en stund.. vad känner du? Smakade det bra..? Det tyckte iallafall jag. :) Choklad är ju något som är helt underbart gott och något som är ännu bättre är att få eller få ge choklad med små kärlekshälsningar. Hur gulligt är inte det lixom? :)

Jag tror jag har hittat den perfekta nätbutiken om man älskar choklad och om man gillar att få överraska sin älskade partner med små söta och gulliga texter, eller varför inte köpa till ett dop, någons student, bröllop eller varför inte till en vän som betyder väldigt mycket? Presenten blir personlig, kärleksfull, lyxig, unik och full av smakupplevelser.

En ask fylld med exklusiva chokladpraliner. Varje pralin är lyxigt förpackade tillsammans med dina egna personliga kärleksmeddelande. Självklart väljer man själv vad man vill skriva på sina små kärleksmeddelanden. :)


Webshopen Kärlekspraliner hittar ni HÄR! Kärlekspraliner finns även som grupp på Facebook.

 

Några av mina favoriter!

 


Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]
2010-05-13 @ 09:41:05
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Oj så gott det såg ut :D Synd bara att det brukar vara så fasligt dyrt.

Postat av: alicia
2010-05-13 @ 22:56:28
URL: http://aliciamikaela.blogg.se/

Mums!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback