Jag har gjort en tårta!

Namnam! Jag mår dåligt och när jag mår dåligt vill jag försöka koppla bort det om jag kan så jag bestämde mig för att göra en fin smörgåstårta. Jag har varit sugen på det i några dagar, ja sen kossan Egomamma nämde att hon hade ätit smörgåstårta. Så ja jag tänkte whatahell jag gör en jävla smörgåstårta eftersom jag är så himla sugen på just det och så blir lättare att koppla bort tankarna med när man är koncentrerad på att göra något roligt. :)

Blev en smörgåstårta med två olika smetar.. ena var med tonfisk, lök, majonäs och creamfresh. Den andre smeten var med riven ost, ägg, majonäs och creamfresh. I bägge smetarna blev det både salt och svartpeppar med. Tårtan har creamfresh utanpå och garnerad med sallad, gurka, tomat, paprika, ost, skinka, citron, ägg och räkor (äggen under räkorna). Supersmaskens!

Vad tycks..? Visst blev den lagom fin? :)




Kommentarer
Postat av: Agnes
2010-05-29 @ 20:45:33
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com/

Guuuud så smarrigt det ser ut!

Postat av: Daniel
2010-05-29 @ 21:03:16

Fy satan vad den ser god ut!

Tina fyller ju imorgon, så blir det en bit över så får du komma förbi och bjuda! :)

Postat av: Therese
2010-05-29 @ 21:25:06
URL: http://www.rosakoriander.blogspot.com

Oj vad den ser god ut!!

Postat av: Egomamma.se
2010-05-29 @ 21:51:33
URL: http://egomamma.se

MUUUUUUUU! asgarvar



Skitfin, hoppas den var lika god som jag tror. Har ju tyvärr åkt hem så jag kan inte åka förbi och snika en bit hehe.. Men du är DUKTIG som gör såntdär! Nu blev JAG sugen :P

Postat av: Sanna
2010-05-29 @ 22:23:44
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Den ser riktigt god ut och det är nästan så man blir hungrig igen trots att jag är propp mätt och nyss ätit massor.

Postat av: ann
2010-05-30 @ 10:12:09

mums hörru :)

Postat av: det är jag...igen
2010-05-30 @ 13:23:23

hej hopp jag kommer i galopp äter den och sen drar för den kommer inte räcka i flera dar...ser ser fin och god ut...grattis på din morsdag idag kram


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback