Jag fick en fråga..

Fråga:
Hur blir man ambassadör för knullträdet? Jag har gjort Knullträdet-grejen men hittar inget som kan läggas in :( ÄR det VIP-personer som du som får vara ambassadörer eller har jag missat nåt?

Svar: 
Japp jag är speciell, jävligt VIP! Jag har knullat så jävla många och får därför vara ambassadör för knullträdet. hahahaha eller inte! ;)




Sorry jag var bara tvungen! ;) Jag gjorde testet och sen kikade jag runt lite och såg att man kunde lägga upp på sin blogg alt skriva om det på sin blogg, fråga mig inte exakt var på sidan jag såg det. ;)


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback