Här kommer vi Parken Zoo!

Parken Zoo! Japp idag är det Parken Zoo som gäller, ska bli intressant eftersom jag inte varit där sen Robin var liten och då var det inte mycket att hurra för. ;) Man kan ju alltid hoppas på att det har blivit bättre med åren och inte sämre. Vädret ser liiite tråkigt ut, inget regn än men lite tråk ser det allt ut. Vi håller tummarna på sol, det behöver inte bli supermycket sol men lite skulle vara trevligt. ;)

Dags att äta frukost och fixa lite matsäck att ta med till parken. :)


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-05-23 @ 12:05:57
URL: http://beckahbitch.se

SV: Han har ju redan en i strl 86 så det är lite väl lyxigt :-) nu la jag 500 kr på Lovas Barncancerinsamling igår också så jag får spara in på något oviktigt istället, tex dubbel uppsättning jackor :-P :-)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback