Hallå där! ;)

Tjingeling! Jag har varit lite dåligt med bloggandet från mig, fy på mig men det känns som om när jag inte har tiden och lusten så är det ingen mening, det känns inte bra och det blir inte bra lixom. Har jag rätt eller har jag rätt..? ;)

Idag är det iallafall fredag och vädret ser ut att bli jäkligt underbart idag med, härligt! Ska iväg på ännu ett möte med AF-grejset vilket jag ser fram emot, helt galet jag har lärt mig så sjukt mycket de två senaste veckorna och jag älskar det. :) Även min psykolog märkte stor skillnad på mig nu i onsdags när jag var där, det var det första hon sa. :)

Imorgon är det 100 års jubileum på Parken Zoo och jag har fixat biljetter dit så jag hoppas på fint väder då med och att vi får en superrolig dag och att man kanske träffar på lite folk man känner. Vet några till här från stan som ska dit. Ska du dit? :)




Kommentarer
Postat av: Egomamma.se
2010-05-21 @ 11:07:12
URL: http://egomamma.se

Det kanske vore något, det är inte så jättelångt till Äckeltuna ifrån oss heller, så varför inte.. När åker ni då?


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback