Bästa med att fylla 20år är att få köpa sprit lagligt.

Sprit ska det vara! Kikade in på Amirs blogg och såg att han fyllde år, GRATTIS! Han fyller 20 år vilket är den åldern man måste ha för att köpa alkohol lagligt från systembolaget. Det skönaste med att fylla 20 år enligt Amir är att få handla på systembolaget.

Ehhh ärligt systembolaget..? Är det de man ser fram emot mest nu förtiden? Att kunna handla sprit på bolaget? Har jag gått och blivit gammal och präktig tro? Hahahaha otroligt pinsamt att läsa iallafall. ;) 

Än en gång grattis Amir, hoppas din shoppingtur inne på systemet inte blir dagens höjdpunkt såhär på din 20 årsdag. Kommer det vara dagens höjdpunkt lär du nog tyvärr få en skittråkig födelsedag. GRATTIS!!




Kommentarer
Postat av: Skvaller och humor
2010-06-03 @ 22:18:26

Trevlig blogg du hade. Missa inte min som skjuter i höjden då jag inte

är rädd för att kritisera och hänga ut bloggare som är idioter.

Jag AVSLÖJAR ALLT. Använd gärna mina inlägg :) Kika in på www.DjIzor.se


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback