Snyggaste plaggen!

Fint paket! Härom veckan fick jag hem ett finfint paket från Rafsen.com med två superfina plagg, en tröja och ett par byxor. Jag älskar det otroligt snygga djungelmotivet på tröjan, just det tyget är en stor favorit hos mig. Liam älskade tröjan med, det kom ett stort WOW från honom när han såg tröjan. :)

båda plaggen är i storlek 92/98 och är liiite stora för Liam så de sitter inte riktigt så bra på honom just nu, som tur är växer ju Liam och jag ser verkligen fram emot dagen då kläderna sitter perfekt på honom. Hoppas bara det blir snart för jag vill se dessa kläder på Liam typ nu och ofta. :)

Det som är bra med just dessa plagg är att muddarna går att vika upp, vilket betyder att kläderna går att använda länge. Midjan på byxan är lång och smal vilket är perfekt för smala barn som min Liam, den långa midjemudden går att vika ner med om man gillar att ha den nervikt. Jag är iallafall helt kär i Rafsens kläder, något som är super är att kläderna sys upp efter beställning och det är ju hur bra som helst eftersom både smala och runda barn då kan ha kläderna. :)

Rafsen.com Syr upp och säljer baby, barnkläder samt mammakläder och lyxiga påslakan med Gunila Axéns moln. Där finns ett varierande sortiment med retro mönster från 70-talet tex. ugglor, moln, kaniner, elefanter, stjärnor och hjärtan. Alla kläder är handsydda och stor omsorg på design och detaljer har lagts ner på alla kläderna. De underbara kläderna håller hög kvalitet och är proffessionellt sydda. Sortimentet varierar och de flesta artiklar finns bara i ett fåtal eller är helt unika i sitt slag! 

Vill ni veta mer om priser, kavalite m.m.? Kila genast in till Rafsen.com

 


Några andra av mina favoriter!
Vilket plagg är din favorit?


Kommentarer
Postat av: Sara
2010-03-17 @ 12:58:54

WOW! Hur snyggt som helst!

Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-03-17 @ 17:28:32
URL: http://beckahbitch.se

SKITSNYGGT!

Postat av: charlott
2010-03-17 @ 18:11:07
URL: http://chicanika.blogg.se/

gillar brallorna med stjärnor. och molnen...! men tänkte den där tröjan med moln på den ena ser ut som en tunika.

Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar
2010-03-17 @ 18:39:57
URL: http://geshiia.blogg.se/

Charlott Den med moln är en tunika och den är en favorit för mig, dock inte på Liam utan överhuvudtaget. :)

Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar
2010-03-17 @ 18:40:59
URL: http://geshiia.blogg.se/

Sara, Beckah Jaaa jättesnygga plagg! Me like!

Postat av: ann
2010-03-17 @ 20:05:34

jag gillar byxdressen hörru :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback