MISSA INTE!

Finfint erbjudande! Gillar ni att shoppa saker billigare än för ordinare pris? och råkar ni gilla barnkläder, leksaker, acessoarer och andra fina saker lika mycket som jag? Då är detta ett kanonerbjudande för er. Ett finfint erbjudande till alla er söta läsare som följer min blogg, ett erbjudande som jag har fått från Sonja från Rockabybaby.

Mellan den 25-27 mars är det 30%ALLT i webbshoppen hos Rockabybaby. Ja sålänge ni skriver in koden Geshiia i kassan och väljer förskottsbetalning eftersom rabatten inte dras automatiskt, skriver ni inte i Geshiia i kassan så gäller tyvärr inte erbjudandet så glöm inte bort att fylla i det. :)

Hos Rockabybaby hittar ni fina klädmärken som Gangstar, Rockefella, Sourpuss, Junkfood, Snoffs m.m. Det finns även leksaker, nappar och acessoarer. Sonjas fina webbutik hittar ni HÄR!


Några av mina favoriter hos Rockabybaby:


Kommentarer
Postat av: Therese
2010-03-25 @ 16:08:22
URL: http://www.rosakoriander.se

Bra tips :) Den butiken har massa fint tycker jag. Jag lade till dig som länk på min blogg, hoppas det var okej?


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback