Härligt.. eller inte!

Fasiken! Jag har gått och blivit sjuk, näsan rinner, ont i huvudet och ont i halsen. Jag tror jag har slösat två rullar med hushållspapper sen igår och då bara genom att snyta lilla näsan min. Finns inget värre än att vara snorig tror jag. :( Eller klart det finns saker som är värre men ja ni fattar vad jag menar antar jag. ;)

Jag ska snart nanna kudden min och jag har precis fixat klart inför natten, fixat med papper så jag kan snyta mig, tagit fram nässpray och ställt fram det på nattduksbordet. Lite extra papper för att kunna göra små tussar som jag kan stoppa upp i näsan så att inte snoret rinner. ;)

Härligt att vara sjuk.. NOT! Sängen nu.. Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Carolina
2010-03-27 @ 22:13:25
URL: http://carolina1979.se

Stackars! Krya på dig!!

Postat av: Anonym
2010-03-28 @ 12:18:17

inte roligt hörru :( krya på dig


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback