Har du skickat post till mig?

Var är posten? Jag väntar en del paket men har inte fått ett enda på snart två veckor och jag väntar paket till bägge adresserna. Det är ju nästan så att jag funderar på om någon snor post ifrån oss, speciellt från huset i Vingåker för där har bara funnits reklam på senaste tiden. :( Nya adressen gäller from 1/4 men vissa har fått nya adresssen och jag har även fått paket hit.

Vet du med dig att du skickat paket till mig de senaste två veckorna men inte fått något mail från mig angånde att paketet har kommit fram så hör av dig till mig så vi får kolla upp det. Jag menar då främst olika företag som jag samarbetar med.


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback