FrökenLavendel borta?

Godmorgon alla ni söta! Jag skulle bara tala om att jag dragit en vinnare i tävlingen med FrökenLavendel.com MEN jag väntar med att lägga ut vinnaren då Frökenlavendel.com verkar vara borta? Jag hamnar bara hos vistaprint när jag skriver i hennes adress. Hennes mail funkar inte heller? Jag ska försöka klura ut detta så att vinnaren kan få sitt presentkort.

Om du Tanja på FrökenLavendel.com ser detta så kan väl du hojta på mig? Så jag kan få veta vad som hänt? Så jag kan meddela de tävlande om vad som sker?


Kommentarer
Postat av: ann
2010-03-26 @ 09:57:58

jag var med tvungen att prova hörru och jag kommer inte heller in på den sidan tråkigt

Postat av: Mari
2010-03-26 @ 15:54:27
URL: http://flerbarnsmorsan.blogg.se/

Tjo



Jag testade också att hoppa in till henne och gick in från länken som jag hade på mitt tävlingsbidrags reklamen hmm inlägget där jag skrev om tävlingen och för mig gick det. Jag kom in på sidan utan problem. Så nu kanske hon fått ordning på det igen =O)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback