Boklus nummer två?

Jag älskar att läsa! jag är en boklus måste jag säga, när jag väl börjat läsa en bok så har jag svårt att sluta läsa. Jag föredrar verklighetsbaserade böcker och har många sådana böcker i bokhyllan, jag gillar även romaner. En favoritförfattare jag har är Margit Sandemo, hon har blandannat skrivit de underbara böckerna "Sagan om isfolket" och jag har varenda del av den serien i bokhyllan. ;)

Virginia Andrews är en annan favorit och jag bara älskar hennes böcker om "Vindsträdgården" och de andra delarna i den serien, så jäkla bra böcker. De böckerna står med i min bokhylla men de tillhör min mamma. Men nu är de mina mohahaha tack mamma. ;) Utöver dessa finns det några till författare jag gillar skarpt tex: Julie Gregory, Kristina Hansen Pseud, Dave Pelzer, Vera Efron m.m. 

Har ni någon favoritförfattare?


Jag hittade min misting i vardagsrummet idag, "läsandes" i Grottbjörnens folk. ;) Jag undrar jag om han med kommer bli en boklus, han älskar nämligen med böcker trots att han inte kan läsa än. Han har alltid gillat böcker nu när jag tänker efter, både att äta, titta i, riva sönder och att släpa fram för att stöka till. ;)


Kommentarer
Postat av: ann
2010-03-27 @ 07:54:06

ohhh virginas böcker om vindsträdgården är underbara hörru jag kan läsa de om och om igen :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback