Äntligen sommartid

YAY! Äntligen sommartid! Hur underbart låter inte det? Ett steg närmare sommaren men först vill jag ha en riktig vår, den får absolut inte missas. :) Våren är fin tycker jag ja sålänge den inte är för regnig. ;) Jag ser fram emot att få testa alla nya snygga vårmössor på Liam som han har fått och jag ser fram emot att kanske "råka" hitta lite fina vårkläder till barnen. :)

Har ni kommit ihåg att ställa fram klockorna?



Tips till er:
Letar ni med efter fina vårmössor? Då kan jag tala om att Rafsen.se har sänkt priset på sina vårmössor och köper du fler än en mössa så får du 10% rabatt på dem. Rabatten dras manuellt och gäller fram tom. 31/3 så passa på vetja. =)


Kommentarer
Postat av: ann
2010-03-28 @ 12:17:39

jag har allt ställr fram klockarna hörru =)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback