På väg att bli sjuk tro?

Praktik! Idag har vi rivit upp en rabatt lika stor som Robins rum (han har ganska litet rum) och sen började vi plantera nytt däri. Det har även blivit lite plock med blommor, ställt de rätt. :) Att riva rabatt och plantera tog konstig nog på mina krafter, jag var helt dö när jag kom hem och jag har precis vaknat efter några timmars vila. Det känns allt som om jag börjar bli sjuk.. jag är trött, stel i lederna, fryser och ont i huvudet. Usch.. jag vill inte bli sjuk!

Nu ska jag försöka få i mig något att äta, har inte hunnit äta än idag.


Kommentarer
Postat av: ann
2010-06-15 @ 21:13:21

ajabaja inte bli sjuk hörru :)

Postat av: Daniel
2010-06-15 @ 22:07:14
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Stackars, vila ut nu å krya på dej!!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback