Underbart Willvin paket! :)

Underbart! För några veckor sen kom det ju ett trevligt paket till lilla mig, jag nämde det då i bloggen, kommer ni ihåg det..? paketet som ni inte skulle få veta vad det innehöll? Ja inte just då iallafall. ;) Nåja paketet innehöll en väska, en skötväska från Willvin.


                 


Jag har hunnit testat väskan flera gånger, jag använder den faktist dagligen och då har jag inte ens med lillgrabben alltid och ja jag älskar den! Jag använder väskan när jag har med Liam, jag använder väskan när jag cyklar till mina möten fast då med mina saker i och inga barnprylar. ;) Väskan är jättesmidig då man kan ta av den långa axelremmen och använda de två inbyggda för att fästa väskan på vagnen eller sin cykel.

Just för tillfället används skötväskan mest på min älskade cykeln och där sitter den med hjälp av de korta inbyggda fästena, utan cyckelkorg men går ju självklart att ha väskan i korgen med. :) På vagnen har den suttit 2-3 gånger och då har väskan med suttit jättebra, vi använder oss då av den långa väskremmen, ser sjukt snyggt ut. :)

Som så många andra som haft lyckan att få testa de snygga väskorna från Willvin så älskar jag med bottenfacket och där ligger Liams blöjor och tvättservetter. På så sätt blir det lätt att hitta blöjor och tvättservetter, även för sambon som aldrig hittar rätt i en skötväska när det kommer till att byta blöja. ;)

Tillbehören som ingick i väskan har jag inte hunnit använda än men jag ser framför mig vad de kan användas till, plastväskan ska jag ha små tillbehör som kan vara bra att ha, pincett, salvor m.m. I påsen kan jag ha kläder som blivit blöta på dagis, underlägget när jag byter blöja alt ha att sitta på om man tex är ute i skogen och så flaskväskan, någon kom med det bra tipset att ha teckningar från dagis i flaskhållaren för att slippa att de går sönder vilket är lätt hänt annars, så det kommer jag med använda den till. :)

Väskan är full av bra fack, de finns i och utanpå väskan, jag älskar att det faktist är många fack för nu vet jag exakt var jag har alla de olika sakerna och det är så himla bra och skönt att slippa rota runt i väskan i flera minuter, extra skönt när man har bråttom. Matrialet i väskan är lättskött, spiller du så är det bara att torka av vilket är perfekt då det ibland kan hända olyckor med flaska eller mugg med saft/vatten.

När jag fick hem väskan stod jag länge och tittade på den, kände på den. Jag stod där och bara log för väskan fick mig att må bra, jag blev kär direkt och det är en himla härlig känsla. :) Min mamma gillade väskan och skulle nog allt vilja ha den och använda som vanlig väska. Jag har även fått komplimanger på "kurser" jag gått på. :) Väskan känns väldigt otroligt lyxig och på det så ser den väldigt lyxig ut med. :)

Willvinväskan finns i olika färger och så finns det några olika modeller. På Willvins hemsida kan du läsa mer om de olika väskorna, du kan även köpa dig en egen väska och i Willvinbloggen kan du även hitta andras recensioner och där kan du även följa Petra, ägaren till Willvin. :)



     


Den snygga väskan på min fina cykel!


 

Lillgrabben ville då inte vara med på bild, han tog väskan och stack.
Synd att väskan inte var åt andra hållet så man såg framsidan på väskan. :)
 


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-06-01 @ 14:35:59
URL: http://beckahbitch.se

Så söt sistabilden var då :-)

Postat av: MansonDust
2010-06-01 @ 16:56:26
URL: http://mansondusts.blogg.se/tavlar

Jag har en likadan, fick den första som "kom ut". :) Den beiga/ljusa. Suuuupersnygg !

Postat av: freja

har precis fixat en lekhörna till dottern. vad tycks?

Postat av: ann
2010-06-01 @ 19:34:27

så snygga väskor hörru :)

Postat av: Sanna
2010-06-01 @ 20:19:55
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Här kommer avundsjuka jag och kommenterar, vill ha en skötväska jag också. Har inte blivit av att köpa någon ny sedan jag sålde av med min Brio Happy vagn och inhandlade min Emmaljunga Scooter.

Postat av: Therese
2010-06-02 @ 10:36:57
URL: http://www.rosakoriander.blogspot.com

Åh härlig recension. Jag älskar också min Willvin :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback