Shopping!

Shopping! Har shoppat lite, inte mycket men lite. :) Liam behövde ny jacka så jag passade på nu när Polarn o. Pyret har lite REA, jag föredrar Polarn o. Pyrets ytterkläder så det blev såklart en jacka och windfleece därifrån. Jag hade ju tänkt ha både jacka och windstopper i grönt men nee kändes lite förtråkigt så sambon valde den grå eller ja han sa att han gillade den färgen bäst av de som fanns kvar. ;) Blev lite strumpor med, sånt som alltid går åt.

Jag kollade även in det gröna regnsetet live med, ja ni vet det regnsetet jag var sugen på? Men fy vad fult det var live, verkligen inte alls likt de bilder som finns på Pop:s hemsida. Tänk vilken skillnad det kan vara mellan bilder och att se en sak live.

Nåja hur som haver så är jag supernöjd med jackan, den gröna färgen är såå himla fin på min älskade Liam. Matchar hans fina gröna ögon massor. ♥

Har ni shoppat något från Polarn o. Pyrets REA?



Kommentarer
Postat av: Amanda
2010-06-30 @ 20:37:15
URL: http://creyla.blogg.se/

Jättefin shopping! Jag tycker dock det var ganska mycket. :)

Vi har också shoppat lite idag. Dock inte från polarn.

Postat av: ann
2010-06-30 @ 20:57:22

jättesnygga kläder hörru :) nej jag har inte köpt något från polarnochpyret (än)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback