Min födelsedag!

Tack! Tack tack för alla grattis som jag fått via telefon, bloggen, Facebook och irl! Jag som inte ville fira mig har faktist gjort det, inte mycket men lite. ;) Jag har haft en fin liten födelsedag med ett besök på Smultronstället i Söderköping (glassnotan slutade på 456:- Iiik!), shopping i Norrköping och sen kvällsfika hemma hos oss tillsammans med min mamma, Uffe, min bror och min familj. Passar på att tacka för presenter jag fått i samband med min födelsedag idag och det jag fick förförra lördagen. =)


WOW VILKA GLASSAR DE HADE!! Bild på vår lilla beställning. ;)




Mer bilder och vad jag fick får ni veta imorgon. ;) Nu sängen! Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Amanda
2010-06-28 @ 22:01:49
URL: http://creyla.blogg.se/

Härligt det ser ut! Skönt att du fick en sån fin dag! Smultronstället är precis det - ett smultronställe! UNDERBART goda glassar!

Postat av: ann
2010-06-29 @ 06:06:52

oj vilka glassar hörru :)

Postat av: Sara
2010-06-29 @ 07:46:19
URL: http://.

Vilka härliga glassar och grattis i efterskott! :)

Postat av: Anonym
2010-06-29 @ 15:15:02

Hur går det med tävlingen som skulle avslutas den 26e egentligen?


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback